10 things

Jag är rädd för ankor, blir riktigt nervöös när dom kommer i närheten av mej
ibland när jag inte vet vad jag ska blogga om så skiter jag i att blogga thihi
jag är ingen kissemisse människa
folk undrar om jag har en systemkamera nej jag har ingen, men lånar min mammas kompaktkamera tills sista augusti eller början på septmber för då får jag min systemkamera woopwopp♥
jag åker skolbuss till skolan, tyckte i början att det va jobbigt men man vänjer sig nu..
jag har blivit beroande av morötter riktigt goooott
kompakt kameran funkar inte nu så det är där för jag inte kan ta några bilder nya bilder så det får bli några gamla godingar nu
jag tonade mitt hår för typ 2 veckor , har 24 tvättar kvar innan färgen är borta
jag köper alltid plopp (glass) i skolan
jag skaddar alltid mej, alltid spinger jag i nånting eller så skär jag mej ja ni fattar :D


» Jossan

Sv; Jag börjar andra året haha :)

» FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: hoppas jag med ;)

» Josefine Bjarnolf

Jag hoppas du inte skär dig med flit.
sv: Haha vad söt du är, ja det var lite kul! ;)

» ♥ Elsa ♥

Svar: Haha nejdå! Den kostade något på 300kr ;)

» ♫♪ sandra

kul att läsa :)

» F E L L I C I A

sv: idag har jag varit och picknicka med min pocjkvän nere vid vattnet :) sj?

» Klara-Fina Hansson

sv; va med en kompis, själv då? :)

» Vera

SV Stallet som vanligt typ, livet med häst, men jag ska inte klaga, jag älskar det!

Gillar du hästar?
Kram

» Tea

Åh haha älskar att läsa sånt här! Så kul :D

SV: Åh men vad gullig du är haha! Tack så jättemycket :D ♥

Kraam!

» Jossan

Sv; Börjar faktiskt inte skolan förrän imorgon ;) Så får se hur det blir, förhoppningsvis lugnt från början i alla fall:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: