bäästa

 
 


» FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja i första säsongen hon var med i oc var hon 22 vilket var 10 år sedan (2003) så ja, hon är 32 ;p

» Klara-Fina Hansson

sv; tack! :)
sjukt tråkigt haha, själv då? :D

» Amanda Johansson

Ja det gör jag, tycker han är helt okej men inget jag lyssnar på ofta direkt. :) Du gillar honom ser jag ;)

» Josefine Bjarnolf

sv: Haha, jag ska nog inte köpa vinterjacka precis just nu, men jag vill absolut ha koll lite i förväg, så man kan bli lite kär i en jacka innan det blir för kallt ;)

» ♥ Elsa ♥

Svar: Nja det var väl sådär i skolan idag, hur har din skoldag varit? :D

» Vera ♔

Ja det är lite speciellt men väldigt kul tycker jag, va gör du på fritiden då?

Kram

» Silvia

Superfin blogg tjejen. Kolla in på min blogg med ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: