Things

7 saker du vill göra innan du dör:

Typ att alla ska veta vem Alexandra Ziman va thihi :D
 
Åka till dom flesta ställen på hela jorden
 
Hoppa fallskärm frääsiigt

Göra allt det man kan göra innan man dör

Träffa Cristiano Ronaldo

9 saker om dig själv:

 ♡Jag tänker alltid först vad jag ska blogga om innan, jag börjar skriva haha
 ♡När jag träffar nya folk, så är jag alltid blyg typ men sen efter 10 minuter så snackar jag bara på hela tiden
 ♡Jag älskar foolks som, bjuder på sig själva bästa som finnsღ
♡Jag, drömmer alltid saker som kommer hända i verkliga livet scaaary
♡jag hatar ankor
♡jag har alltid tuggummi i min väska
♡Jag älskar fanta exotic
♡Nåt jag inte kan vara utan är NUTELLA
 
6 kill - kändisar du tycker är snygga:

Cristiano Ronaldo
louis tomlinson
Channing Tatum
david rodriguez
Zac Efron
Tad Hilgenbrink
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra: 
 
Bli levande begravd, sjuuukt :(

Äta, maskar eller något sånt som i fear factor 
 
leva ensam, och sedan dö av ensamhet-
 
Skriva en bok? haha
 
skjuta någon eller något sånt
 
3 sätt att få dig le/skratta:

När folk ger mig shyssta komplimanger osv 
 
När jag gör craaazy stuffs med mina vänner hahaha :D

allt som får mig att skratta är livet
 
2 gamla favoritlåtar:
 
coconut tree - mohombi / replay - iyaz / finns sååå många men dessa har så många minnen
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: