00:00-01-08-2013 hej augusti´'

 


» ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Haha:P Noep, nu är jag hemma;)

» F E L I C I A

kolla gärna in min blogg och lägg en kommentar i frågestunden innan du går
så blir jag super happy! kramis :)

http://fames.se/feliciaericsson/

» lydiamolins.blogg.se

SV: Haha! Kläderna jag rensade ut är för små för mig så jag tror inte dom passar dig haha!

» Amanda Johansson

Tack, vad kul att du tycker det :D
Men vilken härlig fin bild!

» Viktoria

Har du lockigt hår på riktigt?
När fyller du år?
Är du från Sverige från början?
Hur många läsare har du?
Favorit serie?
Har du pojkvän? På g med någon?
Är du kär?
Hur många bloggar har du haft?
Kan du lägga ut några bilder från varje månad sen förra året, vill se hur mycket du har förändrats genom månaderna!
Åker du Longbord?
Idol?
Vilken skola ska du börja på i höst?
Vad ska du göra dom sista veckorna av sommarlovet?

svara gärna på alla frågorna :)

» Viktoria

Hur lång är du?
Har du snapchat? Vilka är dina "bästavänner" där?

» Ellinor

SV: asså den filmen handlade typ om en kanin (HAHAHA)(halv animerad film) som blev ditsatt för ett mord o så va den en riktigt människa som skulle lösa de osv osv hahah ^^
Kram <3

» amanda

du är så söt Alex! :DDD
sv: haha gunga på! jag sitter i bilen hela dagen :( snart framme i Umeå :D ha det gött

» Klara-Fina

åh gud stackars dig med din pappa, känner igen mig så mycket för att jag har en pappa som har varit alkholist.. De var hemskt men nu mår han bra och dricker inget mer :)
Hoppas de kommer gå bra med din pappa!<3

» felicia

Fin bild :)

» ♫♪ sandra

- har inte lyssnat på den så många gånger men skön låt iaf :)

» felicia

Sv: och härligt var det :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: