♥heeeejjj mina finaste
 
JAG ÄR TILLBAKA KUNDE INTE STÅ UT UTAN ATT BLOGGA! aa, i'm back! det känns bara helt konstigt att inte blogga så nu kör vi igen! Har börjat på ny skola, allt är helt nytt känns riktigt konstigt men man vänjer sig med tideeen.  ha ha ha det har hänt en hel saker sen sist jag inte bloggade svårt att tro på det själv...
Kommer kanske skriva lite om det i bloggen hahah nämen min sommar har väll varit så där :D Ändån bäst har träffat en massa! men saknar min lilla skåneland 


» felicia

Sv: imorgon ska jag och sambon

» felicia

Sv: imorgon ska jag och sambon på middag hos min kusin annars inte så mycket planerat, själv? :)

» Amanda

Felicia har "fest" idag, haha men typ mys på måsängen ;) haha, sen inget!
Dudå alexxxx?

» ♫♪ sandra

fint!

» felicia

Sv: Ne inte sett 2an men vill,dudå? :D

» Amanda Johansson

Åh vad kul, svårt att hålla sig ifrån bloggen.. ;)
Hur ser planerna ut för helgen då?

Tack! <3

» felicia

Sv: Okej den verkar bra :D

» Amanda Johansson

Tackar!! :)
Okej, vad roligt! Hoppas helgen blir bra!

» FrökenTV, bloggen om tv och film

vilka fina bilder

» Josefine

jätte fina bilder! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: