som en dröm

 
Som en dröm ★
'för drygt rvå veckor sen så var jag på malmöfestivalen med mina fina elenor & felicia det va såå sjukt kul en av dom bästa händlserna som hände i sommar helt klart! Träffade min underbara Oscar Zia blev såå sjukt glad att han ville ta bild med mig, det va typ som en dröm trodde inte det va sant, det känndes helt overkligt! HAHAHA Kommer aldrig glömma den dagen,veckan sommaren och allt! Träffade en massa andra artister också så sjukt kul var det! hahah tagga näääästa år nu! ♥

Har redigerad en massa videos nu sen malmöfestivalen, dom kommer komma på nån gång i helgen! haauudetbrauu


» felicia

Sv: hehe nä x)

» vanja

sv: tack :)

» Louise

I helgen blir det fest själv? :)

» josefinu.blogg.se

Sv; Men tack så mycket!:)
Jag har faktiskt inga planer för helgen, ska vila upp mig inför skolstarten bara. Dudå?:)

» Josefine Bjarnolf

sv: åh tack vad glad jag blir :) det var jättegott!
- Kul med Oscar, han gör mig lite småflicksfnissig haha!

» F E L I C I A

sv: min sommar har varit jätte bra! hur har din varit? :)

» Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Tack så mkt :D
Ska väl chilla och packa lite saker inför flytten och lite annat antar jag :) Själv då?

» Vera

Jättefin blogg verkligen!! :D

» ♥ Elsa ♥

Svar: Det är supergött med Fredag, fast det var igår då! Haha.

Vart har du redigerat din header? :D

» Josefine

jätte söt bild! :)

» Tea

SV: Tack så mycket! Nu i helgen händer inte så mycket, chillar mest ;D Vad händer själv hos dig idag/imorgon? ;)

Kram!

» emilia

åh vad kul! :D

» Milla

härlig blogg! Hoppas du har haft en toppen dag! :)

» Klara-Fina Hansson

sv; bara bra, hur har din sommar vart då? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: