TILLBAKA

♥ Heeeej i'm back
 
Statesiken hållde sig sååådär men nu ska vi fixa detta eller hur? :D
Aaa, då är jag hemma igen sista sommarlovs dagen för mig sen imorgon taggar jag ny skola kommer kissa på mig seiöst. Va borta typ i nästan 2 veckor nästan ett minne för livet! Tack alla som gjorde min sommarlov bra även om jag har flyttat och allt. Har en massa bilder och videos som jag måste redigera och en massa att berätta haha vet inte ens hur jag ska börja, Men värt var det!



» felicia

Sv: haft en underbar sommar, själv? :D

» Ellinor

SV: jaha oj! :O
Konstigt katten inte kom tillbaka! :o
Hahah jaa hundar är underbara!
Min sommar har vart toppen, din?? =)
kram <3

» felicia

Sv: Härligt!
Ja :D

» Joss

sv; Åh vad kul! :D Mycket roliga bilder!

Min sommar har varit bra, Liseberg, massa shopping, skara sommarland, flyttat in hos pojkvännen och massa sol och bad :)

» Amanda

sv: ÅÅHH VAR DU??? synd att vi inte träffades :/ <3 Hoppas det gick bra i skolan idag haha :D

» Per-Olof

Riktigt osnällt att inte ha med mig😥❤❤❤

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: